FANDOM

Ŝiba Kajen (志波 海燕, Shiba Kaien) estas eksa vickapitano de la dektria divizio en Gotejo 13. Li servis sub la komando de Ukitake Ĵuŝiro ĝis sia morto de la manoj de la sama kavulo (hollow), kiu mortigis Ŝiban Mijakon, la edzinon de Kajen.

Kajen estis la frato de Kukaku kaj Ganĵu.

Aspekto Edit

Kajen estis sufiĉe alta kaj aspektis junece. Li havis glaŭkajn (bluaverdajn) okulojn kaj pintajn ebonkolorajn harojn. Li portis laŭnorman uniformon kaj kutime vickapitanan signon sur maldekstra brako. Sur maldekstra antaŭbrako li havis la tatuon en formo de simbolo de Ŝiba familio. Oni kostatas, ke Kurosaki Iĉigo aspekte tre similas al Kajen, Kuĉiki Bjakŭja ankaŭ rimarkis tiun similecon. Dum gefratoj de Kajen, Kukaku kaj Ganĵu, ne rimarkas aŭ nur aspekte ne rimarkas tiun similecon.

Personeco Edit

Kiel tre societema, Kajen estis estimata de multo da membroj de dektria divizio. Li estis sincera kaj kombinis en si krudelan karakteron kaj decan sintenadon. Li egale rilatis al ĉiuj siaj kunbatalantoj, sendepende de iliaj sociaj statoj kaj rangoj.

Spirita glavo Edit

Neĵibana (捩花)

  • Ŝikajo: Elliberiga komando «Ondigu maron kaj ĉielon» (水天逆巻け, suiten sakamake, Ondigu maron kaj ĉielon/Suprenigu marojn al ĉielo).

Citiloj Edit

  • (Al Kuĉiki Rukja) Ĉar nia kapitano estas malforta kaj malsana, kutime mi komandantas ĉion! Tiel vi rajtas nomi min "kapitano Kajen", se vi ŝatas![1]
  • (Al Kuĉiki Rukja) Memoru, ke dum vi estos en mia divizio, mi apudestos al vi, eĉ se mi mortiĝos.[2]

Piednotoj Edit

  1. Mangao «Bliĉ»; Ĉapitro 134, paĝo 10 (Vol. 16)

Galerio Edit

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki