FANDOM

Gotej 13 (護廷十三隊, Goteijūsantai; ~ "13 Divizioj de Imperiestra Gardantaro") estas la primara milita branĉo de Animejo kaj la ĉefa milita organizaĵo, al kiu aniĝas la plimulto da ŝinigamioj, finante edukadon en la Akademio.

Historio Edit

La historio de Gotejo 13 restas plejparte nekonata. Tamen estas sciate, ke Gotejo 13 estis kreita de Jamamoto Genrjusaj Ŝigekuni, Jamamoto estris tiun organizaĵon ekde ĝia kreiĝo.[1] La unua generacio de Gotejo 13 konsistis el Jamamoto, Unoĥana Jaĉiru kaj dek unu aliaj kapitanoj. Kjoraku Ŝunsui opinias, ke tiu generacio estis la plej potenca konsisto de Gotejo 13.[2]

Laŭ opinio de Juhabahha, la unua generacio de Gotejo 13 nur nomiĝis "defendantoj", fakte ĝi estis kruela bando konsistita de murdistoj. Sed tial ĝi estis la forto, kiun oni timis, speciale pro tio, ke Jamamoto estis la senkompata pragmata ĉefo, kruela eĉ koncerne siaj subuloj. Estas rimarkita, ke post la ekstermado de la Kvincioj, Gotejo 13 trasuferis esencajn ŝanĝiĝojn: ĝi moliĝis pro veninta paco, kaj nun iĝis atribui al justo kaj protekto apartan glavecon.[3]

Piednotoj Edit

  1. Oficiala libro de personaĵoj: «Souls»
  2. Mangao «Bliĉ»; Ĉapitro 523, paĝo 17 (Vol. 59)

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki