FANDOM

Kurosaki Iĉigo (黒崎 一護, Kurosaki Ichigo) estas homo, kiu havas ŝinigamiopovojn. Li ankaŭ estas reprezentanto de ŝinigamio. Iĉigo estas la filo de Isŝin kaj Masaki Kurosaki, kaj la pli aĝa frato de Karin kaj Juzu.

Aspekto Edit

La oranĝkoloro hararo estas la plej apartaĵo trajto de Ichigo. Li estas sufiĉe alta, malgrasa junulo kun persikkolora haŭto kaj brunaj okuloj.

Personeco Edit

Kiam li estis pli juna, Iĉigo takis sian patrinon kiel la centro de lia mondo. Li ĉiam ridetis, kiam li estis kun Masaki kaj li ofte tenis ŝian manon. Malraŭ ploro, ĉiam ajn li malvenkis en doĵo, Iĉigo ekridetis denove tuj kiam li vidis Masakin. Dum la infanaĝo, lia patro diris al li, ke "Iĉigo" signifas "protekti ion". Tiel Iĉigo deziris proktekti sian patrinon. Kiam siaj fratinoj naskiĝis, li ekvizitadis doĵon por protekti ilin. Ekde tiam, la nombro de la homoj, kiujn li deziris protekti, multiĝis.

Kiel adoleskulo, Iĉigo estis obstina, kolerema kaj facilanima. Kvankam li pretendis, ke li ne zorgis pri sia opinio, li provis esti sinretenema kaj "mojosa". Ĝenerale li havas agresivan mienon. Li estas sincera kaj kolerika. Li malvarme kocernas al siaj instruistoj kiel "instruistoj". Li foje kompatas kaj montras sencojn al aliaj homoj, ekzemple li donas florojn aŭ ludilojn al malvivaj homoj.

Ichigo ankaŭ estas tre kapabla kaj rangas dudek-tria en sia jaro en la lernejo. Li ne neglektas lernado kaj asertas, ke li ne havas la pli bona okupadon hejme, tamen li ne lernas tro multe. Por lernado, li provas mildigi malkomprenojn kun instruistoj. Li malamas ian aŭguron, horoskopon kaj Fengŝuon. Li opinias, ke tiaj aferoj kaŭzas, ke homoj pagas por nenion. Li havas malfacilaĵojn kun memori nomojn kaj vizaĝojn. Kiam li vidas nudajn aŭ preskaŭ nudajn virinojn, li malkuraĝiĝas. Li estis irita, kiam Rangiku Matsumoto havis tro dekolton, kiam Joruĉi staris apud li sen vestaĵoj, kaj kiam Tenĝiro Kirinĝi komencis, ke ŝiaj gluteoj aspektas kiel persikoj. Iĉigo havas problemoj kun aŭtoritato kaj respekto al tradicio. Ofte li estas malĝentila kaj ignoria, kiam li diras al maljunuloj. Li nomas Yamamoton per "avoĉjo" kaj li diras al aliajn kapitanoj per iliaj nomoj.

Ĉokolado kaj mentajko plaĉi al li. Liaj plej ŝatataj famaj homoj estas Mike Ness kaj Al Pacino. La plej li admiras Vihelmon Ŝekspiron.

Biografio Edit

Kurosaki Iĉigo naskiĝis al Kurosaki Isŝin kaj Kurosaki Masaki 15 jarojn antaŭ li iĝis ŝinigamio. Liaj fratinoj Karin kaj Juzu estas pli junaj ol li je kelkaj jaroj.

Citiloj Edit

  • Ĉu vi scias, kial pli aĝaj fratoj naskiĝas unua? Por protekti la pli junajn, kiuj venas post ili. Kia frato diras, ke li mortigos sian fratinon?! Eĉ monstro ne devus diri tion! — al Acidwire[1]
  • Mi pensis komence "mi volas protekti panjon". La protektenduloj multiĝis, kiam naskiĝis miaj fratinoj. Mi daŭrigis frekventi doĵon por protekti ilin. Mi iomete fortiĝis. Tiujn, kiujn mi pensis, ke mi volis protekti, fariĝis pli kaj pli.[2]
  • Mi ne estas superhomo, do mi ne povas diri nenion grandan kiel "mi protektos ĉiun sur tero". Mi ne estas modesta ulo, kiu diros, ke estas sufiĉe, se mi povas protekti tiom homojn, kiom miaj du monoj povas trakti. Mi volas protekti tutan amasegon da homoj. — al Iŝida Urju[3]
  • Dankon, Rukja. Ŝajnas, ke pro vi la pluvo malkomencis pluvi. — al Kuĉiki Rukja[4]
  • Ĝuste. Neniam mi taksis min iun gravan por ke mi vidas fantomojn. Kaj neniam mi penis, ke mi povus perlabori aŭ helpi homojn por ĝi. Ĵus mi revis pri vivo sen ili. Kaj mi finfine ricevis tion, kion mi ĉiom deziris.

Piednotoj Edit

  1. Mangao «Bliĉ»; Ĉapitro 5, paĝoj 18-19 (vol. 1)
  2. Mangao «Bliĉ»; Ĉapitro 19, paĝo 13 (vol. 3)

Galerio Edit

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki